Barion Pixel Gyakori kérdések
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Valós raktárkészlet! Személyes átvétel! Gyors házhozszállítás!

Pontyhorgászok, ragadozó- és finomszerelékes horgászok webáruháza.

Kapcsolat

H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00
Gyenes Group - Home Center Üzletközpont
1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.
Telefonszám: +36 (30) 989-78-32
info@ravaszponty.hu

Gyakori kérdések
Gyakori kérdések


Ravasz Ponty GYIK


Milyen gyorsan kapom kézhez a megrendelésem?

Raktárkészlet információ minden terméknél látható, ha saját raktáron lévő termékre munkanapon 11:00 óráig leadod a rendelésed, akkor nagy valószínűséggel már másnap ki is szállítja a futár a megadott címre.


Személyes átvétel van nálatok?

Igen, megrendelésed díjmentesen átveheted az irodánkban! Fizikai boltunk nincsen, így csak az előre megrendelt terméket tudod helyszínen átvenni és kifizetni.


Mennyi garancia - jótállás van a webáruházban szereplő termékekre?

A termékek leírásában külön fel van tüntetve a garancia idő hónapokban számolva, 12-36 hónap. Bruttó 10.000Ft feletti termék esetén külön garancia levelet mellékelünk a számla mellé, ezen kívül, akkor is állítunk ki garancia levelet, ha a termék értéke bruttó 10.000Ft alatti, de a rá vállalt garancia idő meghaladja a törvényileg meghatározott időt.


Meggondoltam magam, mégsincs szükségem a megrendelt termékre, visszaküldhetem?

Igen, semmi akadálya. 14 napon belül, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ennek feltétele, hogy a termék hibátlan állapotban maradjon. További információt a jelenlegi jogszabályoknak megfelelő, automatikusan frissülő Fogyasztó Barát ÁSZF-ünkben találhatsz. 


Elfogyott termékre lehet előrendelést leadni?

Előrendelést sajnos nem tudunk felvenni, csak azt tudjuk értékesíteni, ami készleten van a raktárunkban vagy a nagykereskedelmi raktárban. Az előrendelés tapasztalataink szerint mindig bizonytalan. Nagyon kellemetlen tud lenni, ha az ügyfél vár 1-2 hetet az előrendelt termékre és mégsem érkezik meg a beszállítótól vagy a gyártótól, ezért utólag le kell mondanunk. Ez fordítva is igaz, beszerezzük a kért terméket, de az ügyfél még sem kéri. 


Milyen bizonylatot kapok vásárláskor?

Magyarországi cégként minden esetben 27%-os ÁFA tartalmú, névre szóló számlát állítunk ki. A számlát a megrendelt termékkel együtt dobozba vagy futártasakba helyezzük. Előfordulhat, hogy nem helyezhető biztonságosan a dobozba, ebben az esetben a termék dobozának külsejére ragasztjuk külön okmánytasakban. 

A raktárban a már kiállított számla alapján készítik össze munkatársaink a megrendeléseket. A garancia érvényesítéséhez szükséged lehet rá, minden esetben őrizd meg legalább a garancia idő végéig. 

Kapcsolat

H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00

Cím: Gyenes Group - Home Center Üzletközpont

1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.

E-mail cím: info@ravaszponty.hu

Telefonszám: +36 (30) 989-78-32

ZTNiY2